Saturday, June 25, 2016

Hospital..here I come

Setelah balik dari klinik, Tirah bawak aku ke Hospital Mawar. Call KPJ, Columbia Hospital, semua katil penuh. So, sampai je kat Mawar, aku direferkan ke Emergency Unit. Hasil X-ray tadi di analyse oleh dr. di Mawar.
Ni lah hasil x-ray lutut aku
Hmmm...apa lagi, warded la nmpknya. Memang ada retak kat lutut. Hebat sungguh pengangan longkang tersebut. Huhuhu...untuk sementara, aku ditempatkan di unit kecemasan. Bab ni la yg aku x suke......kalo dh masuk hospital, namanya kne cucuk la tangan dgn menda ni...aku dh la takut gle ngn jarum...adoiiaiiii..
credit to aconmedical.com


Nurse injectkn pain killer & beberapa ubt lain..mata mamai dah..sementara tu Tirah tolong uruskan admission aku. Nasib la ada medical card company..Alhamdulillah.
Beberapa minit kemudian, dr. Bernard dtg. Proses memplaster kaki pon bermula.

Sempat Tirah snap gmbr
Aku pon dibawa ke ward..tido ward la nmpknya aku mlm tu. Petang tu kawan2 & student datang melawat. Malam plak k. Umi dtg bawak baju & sabun. Nak mandi..1 hari x mandi wooo. Malam tu aku tido dengan berbekalkan ais di kaki.sejukk.huhu..
Rasa lega..sakit pun kurang


No comments:

Post a Comment